out of afrika - Reisverslag uit Gouda, Nederland van marion en gert-jan duuren - WaarBenJij.nu out of afrika - Reisverslag uit Gouda, Nederland van marion en gert-jan duuren - WaarBenJij.nu

out of afrika

Door: marion

Blijf op de hoogte en volg marion en gert-jan

25 Oktober 2014 | Nederland, Gouda

In mijn laatste reisverslag schreef ik dat Chili ws wel onze volgende grote reis zou worden. We hadden er even aan geroken en dat vroeg om meer. Maar dit is toch even wat anders geworden, al zakken we wel weer enorm af. Gert zijn grote wens is om nog eens walvissen te zien en mijn wens is al jaren de grote witte haai. En als je googled op de beste plek om die twee te spotten dan kom je vanzelf in ......Zuid Afrika terecht. Nou ja vanzelf. Er ging wel even wat planning aan vooraf. Maar dat vind ik alleen maar leuk dus er is volop gegoogled, heel wat sites afgestruind, gewikt en gewogen en over 2 dagen is het dan zover......dan stappen we in zo'n enorm vliegtuig van Emirates en dan kunnen we op pad. We hebben er enorm veel zin in. De big five staan ook nog op ons, niet zo bescheiden, verlanglijstje dus we kunnen er tegenaan. We vliegen naar Kaapstad waar we een dag of 3 blijven en waar we zeker naar Robben eiland willen en de Tafelberg op als het weer een beetje meewerkt. Na 3 dagen halen we onze huurauto op en dan gaan we op pad. De route ligt al vast, de invulling is nog grotendeels een avontuur. De tekening ligt er al en de kleurtjes nemen we mee zal ik maar zeggen. We proberen via deze site weer iedereen die dat leuk vind op de hoogte te houden van onze belevenissen.
Nu nog 2 nachtjes slapen.........

• 25 Oktober 2014 - 17:20

Maja:

Hoi Gert-jan en Marion,

Zal jullie zeker volgen, goed reis en tot gauw xx

• 25 Oktober 2014 - 17:22

Iselin:

Hola padres,

Ben nu al supernieuwsgierig naar de verhalen!!
    Als je straks een geweldig beest ziet en er toevallig zo'n fanatieke toerist met indrukwekkende camera bij is, gewoon je e-mail adres in hun hand duwen en vragen of ze je de mooiste foto's mailen :p

GOEIE REIS!! ies

• 25 Oktober 2014 - 17:48

Lique:

leuk! Ben benieuwd naar de verhalen, ga jullie met plezier volgen.

• 25 Oktober 2014 - 18:14

Huub Vd Linden :

We gaan de avonturen zeker volgen Heel veel plezier

• 25 Oktober 2014 - 18:51

Nabaouia :

Veel plezier. Ik hoop dat jullie wensen uitkomen.
    Ik kijk uit naar de foto's van de walrussen en de witte haai.
    Goede reis!

• 25 Oktober 2014 - 18:51

Marion En Gert-jan Van Duuren:

woe, het is weer gelukt. leuk, leuk. k neem wel briefjes met emailadres mee Iselin. Of wat van die visitekaartjes van Gert. In een van de wildparken lopen vast wel van die fanatiekelingen met heul mooie camera's.

• 25 Oktober 2014 - 19:06

Marcel:

Hallo Cheeseandcare! Heel veell plezier en ook ik volg jullie met veel plezier!

• 25 Oktober 2014 - 21:14

Marion:

WalVISSEN Nabouia, walvissen. Alhoewel walrussen ook wel erg grappig zijn.

• 25 Oktober 2014 - 23:55

Karin Scolten:

wowww, hoop op een fijn, wenselijk(voor jullie..)verslag van een encounter met een haai...brrrr, en een oog-in-oog foto van een walvis..have FUN!

• 31 Oktober 2014 - 13:47

Konings:

klinkt allemaal veelbelovend;geniet er maar van.

marion en gert-jan

Hallo Gert-Jan en Marion gaan op zoek naar de middernachtzon. Na jaren gaat onze wens in vervulling: met de Hurtigruten postboot van Bergen naar Kirkenes. Na 7 dagen varen komen we uit in Noord-oostenlijk Noorwegen, tegen de russische grens aan. En vandaar is het de bdoeling dat we afzakken terug naar oslo, via Finland en Zweden. De felbegeerde cruise hebben we mede te danken aan iedereen die onze zilveren bruiloft met ons kwam vieren en die ons allemaal flink verwend hebben. We gaan proberen via deze site jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, zo noordelijk zijn we in Europa nog nooit geweest! Gert-jan en Marion

Actief sinds 07 Mei 2010