nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van marion en gert-jan duuren - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Gouda, Nederland van marion en gert-jan duuren - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: cheeseandcare

Blijf op de hoogte en volg marion en gert-jan

20 Mei 2010 | Nederland, Gouda

Hallo allemaal,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover. Dan gaan we starten met onze lange reis richting de Noordkaap.
We gaan proberen via waarbenjij.nu jullie op de hoogte te houden waar we zitten en wat we allemaal beleven.
Morgen rond 3 uur in de middag gaan we Gouda verlaten en het eerste doel is dan Hirtshals in Denemarken waar we zaterdagochtend om 8 uur de ferry naar Stavanger nemen. Ons doel daar is de Preikestolen bezoeken. Leuk voor Gert-Jan met zijn hoogtevrees.
We zijn nu helemaal ingepakt, allebei nog wat werken en dan wegwezen.

Tot mails en veel groeten van Gert-Jan en Marion

• 20 Mei 2010 - 09:38

Iselin:

wauw! wat een goede naam voor jullie site, lekker internationaal ook zo in het engels :D
    Wij komen morgen nog even gedag zeggen!

Slaap lekker nog dat laatste nachtje, lekker dromen van jullie droomreis....

liefs, ies

• 20 Mei 2010 - 20:54

Jorrit En Joranne:

HEEL VEEL PLEZIER!

Tot over 4 weken, we zullen wel laten weten wat er uit de 20 weken echo komt!
    Groetjes aan Per en Sneuf.

xx

p.s: Iselin is een slijmbal. Wauw wat een goede naam voor jullie site! Slijmjurk. hhahaha

• 21 Mei 2010 - 07:01

Anja:

Hoi Gert-Jan en Marion
    Heel veel plezier met jullie geweldige vakntie, ik ga jullie volgen want ik ben heel benieuwd hoe reisverhalen verlopen.
    geniet ervanen tot 29 jumi.
    gr van Anja

Hurtigruten

23 Mei 2010

stavanger
marion en gert-jan

Hallo Gert-Jan en Marion gaan op zoek naar de middernachtzon. Na jaren gaat onze wens in vervulling: met de Hurtigruten postboot van Bergen naar Kirkenes. Na 7 dagen varen komen we uit in Noord-oostenlijk Noorwegen, tegen de russische grens aan. En vandaar is het de bdoeling dat we afzakken terug naar oslo, via Finland en Zweden. De felbegeerde cruise hebben we mede te danken aan iedereen die onze zilveren bruiloft met ons kwam vieren en die ons allemaal flink verwend hebben. We gaan proberen via deze site jullie op de hoogte te houden van onze avonturen, zo noordelijk zijn we in Europa nog nooit geweest! Gert-jan en Marion

Actief sinds 07 Mei 2010